Jesteś tutaj: Home Archiwum_2012/2013 Regulamin Ogólnopolskiego Konkursu Plastyczno - Fotograficznego "Na szlaku cysterskim"
Regulamin
Ogólnopolskiego Konkursu
Plastyczno – Fotograficznego
„Na szlaku cysterskim”
1.Organizatorem konkursu jest Zespól Szkól w Starych Bogaczowicach.
2.Celem glównym konkursu jest:
- zainteresowanie historia i sztuka Szlaku Cystersów
- rozwijanie wrazliwosci estetycznej oraz indywidualnych zdolnosci twórczych
3. Konkurs plastyczny skierowany jest do uczniów szkól podstawowych.
4. Konkurs fotograficzny przeznaczony jest dla uczniów gimnazjum.
5. Do pracy nalezy dolaczyc zgode na przetwarzanie danych osobowych oraz zgode na publikacje (zalacznik).
6. Prace na konkurs plastyczny i fotograficzny beda oceniane przez komisje konkursowa
24 X 2012 r. o wynikach – laureatach szkoly beda poinformowane do 26 X 2012 r., wyniki konkursu beda równiez podane na stronie internetowej szkoly.
7. Podsumowanie konkursów odbedzie sie w dniu 31 X 2012r.o godz.12/30
8. Komisja konkursowa przyzna nagrody w/w konkursach w kategoriach: I, II , III miejsce, wyróznienie.
9.Komisja konkursowa skladac sie bedzie z nauczycieli plastyki, historii, przedstawicieli kultury i nauki.
10. Wszystkie sprawy nie objete regulaminem rozstrzygnie Komisja Konkursowa.
11. Wyniki zostana ogloszone po zakonczeniu konkursu . Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna.
12. Przewidziany jest poczestunek dla uczestników i opiekunów.
13. Prace plastyczne i fotograficzne przyslane na konkurs nie beda zwracane, staja sie wlasnoscia Zespolu Szkól i beda stanowily element promocyjny Szlaku Cystersów, prezentowania na wystawach z podaniem imienia i nazwiska autora. Autor prac nie bedzie
z tego tytulu dochodzil zadnych roszczen.
14. Prace sa wynikiem wlasnej twórczosci i nie naruszaja praw osób trzecich.
15. Prace dostarczone po terminie nie beda brane pod uwage .
Konkurs plastyczny:
1. Prace plastyczne uczniów klas IV-VI szkól podstawowych, nalezy dostarczyc do dnia
24 X 2012 r.
2. Prace nalezy krótko opisac : temat pracy, imie i nazwisko autora, wiek, szkola – jej adres ,
e-mail i numer telefonu, imie i nazwisko opiekuna – numer telefonu, e-mail .
3. Format prac A3 lub A4, techniki: rysunek, malarstwo, techniki graficzne, mieszane.
Konkurs fotograficzny:
1. Prace fotograficzne uczniów gimnazjum ( 3 sztuki, format nie mniejszy niz 10 x 15cm a nie wiekszy niz 30 x 40cm ) nalezy dostarczyc do dnia 24 X 2012 r. Zdjecia nie moga byc oprawione, podklejone.
2. Przy ocenie bedzie brane pod uwage poziom prac, ciekawa ujecie, zgodnosc z tematem.
3.Zdjecia nalezy krótko opisac : temat, obiekt który przedstawia, miejsce , date wykonania, imie i nazwisko autora, wiek, szkole – jej adres i numer telefonu, imie i nazwisko opiekuna - numer telefonu, e-mail .
Osobami odpowiedzialnymi za konkurs sa:
mgr Anna Palczak-Skwarek
mgr Malgorzata Fasciszewska
mgr Ewa Rózycka
mgr Janina Strzyz
mgr Jolanta Romaniszyn