Regulamin II Powiatowego Konkursu

Plastyczno – Fotograficznego

„Na szlaku cysterskim” 

 

 

 

1.Inicjatorem konkursu jest Zespól Szkól w Starych Bogaczowicach.

 

2.Celem glównym konkursu jest:

 

-  zainteresowanie historia i sztuka Szlaku Cystersów

-   rozwijanie wrazliwosci estetycznej oraz indywidualnych zdolnosci twórczych

 

3. Konkurs plastyczny przeznaczony jest dla uczniów szkól podstawowych.

 

4. Konkurs fotograficzny  przeznaczony jest dla uczniów gimnazjum

 

5. Dopuszcza sie udzial przedstawicieli szkól z poza powiatu walbrzyskiego.

 

6. Wziecie udzialu w konkursie uwaza sie równiez  z aprobata, zgoda rodziców/opiekunów  ucznia.

 

7. Prace na konkurs plastyczny i fotograficzny beda oceniane przez komisje konkursowa 20 X 2011 r. o wynikach – laureatach szkoly beda  poinformowane do 22 X 2011 r., wyniki konkursu beda równiez podane na stronie internetowej szkoly./

8. Podsumowanie konkursów odbedzie sie  w dniu 28 X 2011r.o godz.11/00

 

9. Komisja konkursowa przyzna nagrody w/w konkursach w kategoriach: I, II , III miejsce, wyróznienie.

 

10.Komisja konkursowa skladac sie bedzie z nauczycieli plastyki, historii, przedstawicieli kultury i nauki.

 

11. Wszystkie sprawy nie objete regulaminem rozstrzygnie Komisja Konkursowa.

 

13. Wyniki zostana ogloszone po zakonczeniu konkursu .Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna.

 

 

 14. Przewidziany jest poczestunek dla uczestników i opiekunów.

 

15. Prace plastyczne i fotograficzne przyslane na konkurs nie beda zwracane, staja sie wlasnoscia Zespolu Szkól i beda stanowily element promocyjny Szlaku Cystersów, prezentowania na wystawach z podaniem imienia i nazwiska. Autor prac nie bedzie z tego tytulu dochodzil zadnych roszczen.

 

16.Prace sa wynikiem wlasnej twórczosci i nie naruszaja praw osób trzecich.

 

17. Prace wyslane po terminie nie beda brane pod uwage .

 

 

 

Konkurs plastyczny:

 

1. Prace plastyczne uczniów klas IV-VI szkól podstawowych, nalezy dostarczyc do dnia 17 X 2011 r.

2. Prace nalezy krótko opisac , podac temat pracy, powinny równiez zawierac dane tj. imie i nazwisko , wiek,  szkola – jej adres i numer telefonu, imie i nazwisko opiekuna ( nauczyciela).

3. Format prac A3 lub A4, techniki:  rysunek, malarstwo, techniki graficzne, mieszane.

 

 

 

 

Konkurs fotograficzny:

 

1. Prace fotograficzne uczniów gimnazjum  ( 3 sztuki, format nie mniejszy niz 10 x 15cm a nie wiekszy niz 30 x 40cm  ), nalezy dostarczyc do dnia

17 X 2011 r. Zdjecia nie moga byc oprawione, podklejone.

2. Prace mozna równiez przeslac  droga elektroniczna  na adres szkoly

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , mozliwe jest równiez dolaczenie plyty CD

z cyfrowa wersja nadeslanych prac ( plik*.bmp lub *.tif, rozdzielczosc 300 dpi).

3. Przy ocenie bedzie brane pod uwage poziom prac, ciekawa ujecie, zgodnosc

z tematem.

 

 4.Zdjecia, plyty CD nalezy krótko opisac , podac temat, obiekt który przedstawia, miejsce , date wykonania, powinny równiez zawierac dane tj. imie i nazwisko, wiek, szkole – jej adres i numer telefonu, imie i nazwisko opiekuna

( nauczyciela).

 

Osobami odpowiedzialnymi za konkurs sa:

mgr Anna Palczak-Skwarek

mgr Malgorzata Fasciszewska

mgr Ewa Rózycka

mgr Janina Strzyz